Prodej nemovitosti s Myšák reality

Naše služby | Prodej nemovitosti s Myšák reality
Naši makléři Vám rádi pomohou při prodeji všech typů nemovitostí, ať již prodáváte dům, byt, pozemek, chatu či komerční objekt. Stěžejním pilířem naší práce jsou však prodeje bytů a rodinných domů v Praze a nedalekém okolí. To jsou nemovitosti, se kterými máme největší zkušenosti a lokality, které nejlépe známe. Při prodeji těchto nemovitostí Vám nabídneme maximální servis, který Vás bezpečně a příjemně provede celým obchodním případem a při němž bude dosaženo maximální prodejní ceny.  

Na českém realitním trhu působíme od roku 2008, získali jsme tak zkušenosti v podobě stovek úspěšně zrealizovaných prodejů. Víme, že prodej či nákup nemovitosti je často realizován jen jednou či dvakrát za život a mnohdy je velmi stresující záležitostí. Snažíme se o co nejosobnější přístup a vybudování obchodního vztahu založeného na oboustranné důvěře.

Pokud si neumíte představit, jak takový realitní obchod vypadá a co vše obnáší, přinášíme Vám průběh celého obchodního případu a přehled komplexních služeb, které Vám v rámci našich služeb s prodejem nemovitosti nabízíme.

Naše služby při prodeji nemovitosti

 
  1. První schůzka a stanovení tržní ceny nemovitosti
  2. Pokud se rozhodnete prodat nemovitost s naší realitní kanceláří, bude první bodem našeho itineráře osobní schůzka, nejlépe ve Vašem bytě či domě. Pečlivě se s nemovitostí seznámíme (s jejím technickým i právním stavem), budeme potřebovat vědět veškeré informace, které mají vliv na cenu (podlahová plocha, stáří nemovitosti, realizované rekonstrukce, jestli bude předmětem prodeje i vnitřní vybavení, u bytových jednotek stav domu a výše poplatků atd.). Veškeré informace, které od Vás dostaneme, jsou důležité pro vytvoření kvalitní a poutavé nabídky a také, abychom na prohlídkách mohli klientům poskytovat vyčerpávající informace o nemovitosti. Na základě všech poskytnutých informací provedeme srovnávací tržní analýzu, seznámíme Vás s rozsahem a cenou našich služeb, a pokud usoudíte, že byste nám rádi svěřili prodej nemovitosti, pustíme se do práce.

  3. Příprava nemovitosti na prodej
  4. Můžete se spolehnout, že Vaši nemovitost důkladně připravíme na prodej. Spolupracujeme s profesionálním fotografem, ten nemovitost precizně nafotí a nabídka se vyjímá nad konkurencí, což zajišťuje větší pozornost zájemců. Pokud je nemovitost delší dobu neobydlena jsme ji schopni vyklidit a vymalovat. První dojem je pro klienty často nejdůležitější a pokud je pozitivní, prodej je rychlejší a úspěšnější.  

  5. Inzerce a marketing nemovitosti
  6. Sestavíme kvalitní a obsahově vyčerpávající nabídku. Kvalitní fotografie, poutavý text – to vše působí při kontaktu s klienty velmi účinně a seriózně. Vše si samozřejmě odsouhlasíme a pustíme se nejdůležitější fáze prodeje – tedy nalezení kupce. Žijeme v době internetu a mnoho klientů hledá svou vysněnou nemovitost právě zde. Vaše nemovitost je tak exportována na všechny významné realitní servery. Kde všude inzerujeme?  Zajišťujeme pravidelnou aktualizaci a úpravu Vaší nabídky, nemovitost tak zůstává stále na předních pozicích ve veškeré inzerci.

    Principem kvalitní práce realitního makléře by mělo být, aby věděl, kdo a co shání a aktivně mu nové nabídky nabízel. V naší realitní kanceláři si budujeme interní rozsáhlou databázi zájemců o koupi nebo pronájem nemovitosti. Přiřazujeme k sobě nabízené nemovitosti a konkrétní požadavky našich klientů, kterým pravidelně zasíláme aktualizované nabídky. Nabídneme samozřejmě i vaší nemovitost.

  7. Prohlídky nemovitosti a kontakt s prodávajícím
  8. U nás máte jistotu, že každé prohlídky se bude vždy osobně účastnit náš makléř.  Nestane se tak, že byste musel klienta nemovitostí provázet sami. Nedojde k tomu, že by klient musel čekat na prohlídku několik dní, a mezitím se rozhodl pro koupi jiné nemovitosti. Snažíme se šetřit Váš čas, takže pokud v nemovitosti nebydlíte, rádi si vypůjčíme klíče a klienty budeme provázet sami (podle jejich požadavků brzy ráno, odpoledne i pozdě večer) a Vy můžete v klidu pracovat, být s rodinou či se věnovat svým koníčkům.

    Klademe maximální důraz na kvalitu prohlídek. Už před prohlídkou se snažíme poskytnout zájemci veškeré informace, které by mohly mít zásadní vliv na jeho rozhodování. Samotné prohlídky probíhají v příjemné atmosféře, s předáním veškerých informací a dostatkem času a klidu na prohlídku nemovitosti.

    Po celou dobu nabízení budeme v kontaktu. Pravidelně Vás informujeme o stavu a vývoji nabídky, poskytneme Vám statistiky návštěvnosti, zprostředkujeme zpětnou vazbu klientů a společně řešíme, jak dál.

  9. Nalezení kupce
  10. Naše společné úsilí přineslo ovoce a našel se zájemce, který chce nemovitost koupit za podmínek, které všem zúčastněným vyhovují. Kupující skládá rezervační poplatek a tím se zavazuje nemovitost koupit. Důležité je, že do smluvního vztahu v rámci rezervační smlouvy se zájemcem vstupujete vy jako majitel nemovitosti a my jako zprostředkovatel a zajišťovatel celého obchodu. Jedná se tedy o rezervační smlouvu trojstrannou a dle platné judikatury jedinou platnou formu rezervační smlouvy.  

  11. Nalezením kupce to nekončí - právní servis  - vypracování smluvní dokumentace potřebné k převodu nemovitosti
  12. Po podpisu rezervační smlouvy začínáme pracovat na převodu vlastnického práva (či převodu družstevního podílu člena bytového družstva) a zájemce si zajišťuje obstarání kupní ceny. Pokud bude koupi financovat hypotéčním úvěrem, jsme mu samozřejmě k dispozici. Naše spolupracující advokátní kancelář připraví kompletní smluvní dokumentaci, bude dostatek času k její konzultaci, ochotně zapracujeme veškeré připomínky kupujících i prodávajících.

  13. Podpis smluv a doručení do katastru nemovitostí
  14. Prodávající a kupující podepisují potřebné smlouvy za naší účasti. Ověříme potřebný počet podpisů, zajistíme doručení do katastru nemovitostí, případně zajistíme doručení potřebné dokumentace do banky poskytující hypotéku, tak abychom měli splněny podmínky pro čerpání. V případě prodeje bytu v družstevním vlastnictví, doručíme Dohodu o převodu přímo družstvu.

  15. Převod na katastru a výplata kupní ceny
  16. Vše v průběhu řízení na příslušném katastrálním úřadě hlídáme. Jakmile je vše hotovo, zajistíme veškeré podklady, které jsou nutné pro výplatu kupní ceny z úschovy, dle platebních podmínek kupní a úschovní smlouvy.

  17. Předání nemovitosti a zaplacení daně z nabytí nemovitých věcí
  18. Jakmile nastane ten správný čas, společně se všichni sejdeme a nemovitost si fyzicky a protokolárně předáme. Vše zapíšeme do předávacího protokolu, zajišťujeme převody médií (voda, plyn, elektřina), zajišťujeme a hradíme znalecký posudek pro daň z nabytí nemovitých věcí, připravíme a podáme za Vás daňové přiznání na finanční úřad, zajistíme zaplacení daně přímo z advokátní úschovy. Úspěšný obchod je za námi. Věříme, že jste byli spokojeni jako celá řada našich klientů.

  19. Mám byt a co dál?
  20. Pokud bylo motivací pro koupi bytu, investovat peníze, nabízíme Vám svoje služby týkající se správy pronájmu nemovitostí